12 Nisan 2014 Cumartesi

Rekora doymayan iPad Air!

Canımın sıkıldığı günlerden biriydi tam hatırlamıyorum . Yine Apple tutkum depreşti ürünlerine bakıyorum.
En son geldiğim nokta ipad air oldu. Ama iyi ki de gelmişim o noktaya kadar. Çok iyi bir tablet yapmış Apple . Resmen döktürmüşler bence emeklerine sağlık. Bu bağlamda da 4. nesil ipad i çabucak geçmesine şaşırmıyorum . Neyse forumlarda dolaşırken de ipad air yine şaşırttı beni rekoruyla . Ben sizin okumanızı da istedim .
Tüketici tarafında da ilgi gören ve Apple mağazalarının önünde bilindik sıralar oluşmasına neden olan iPad Air, analiz uzmanı Gene Munster’e göre ilk hafta sonu 2.5-3.5 milyon arasında satış yapabilir.
Geçen yıl iki iPad modeli toplamda 3 milyon satış yaparak rekor kırmıştı. Bu yıl ise iPad mini Retina henüz satışa sunulmadı ve Apple tek model ile bu rekoru geçebilir.
Apple üçüncü nesil iPad modelini 10 ülkede satışa sunarken, geçen yıl dördüncü nesil model de 27 ülkede satışa sunulmuştu. Bu yıl iPad Air Çin dahil 52 ülkede satışa sunuldu ve daha yüksek rakamlara ulaşmasına kesin gözüyle bakılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder