29 Nisan 2014 Salı

Yok artık dedirten iPhone 5S oyunu!

Biliyoruz ki Apple iphone 5S gerçekten iyi bir akıllı telefon. Bunun nedeni sürekli gelişmesi.
Bununla ilgili geçenlerde araştırma yapıyorum. iphone 5S alabilir miyim? diye. Bakınıyorum gelişi güzel öyle sitelere en ucuz iphone 5S için. Tam anlamıyla bir şey bulamadım. Ondan sonra aklıma forum sitelerine bakmak geldim. Ama bir makaleyle karşılaştım ki bu kadar da olmaz dedirttiler. Sizle de paylaşmak istedim ki mağdur olmayın.
tr-applestore.com isimli bir alan adı satın alan ve Apple.com’un birebir tasarımını kopyalayan dolandırıcılar, bununla da yetinmiyor ve Türkiye’de piyasa fiyatı 2000 TL’yi bulan iPhone 5S’yi sadece 850 TL’ye sattığını iddia ediyor.
‘Hemen Satın Al’ butonuna tıklayan kullanıcılar üç farklı renkte ürün modeli seçebiliyor. Bunlar uzay grisi, gümüş renk ve altın sarısı… Ad ve soyad kısmına bilgilerini dolduran kullanıcılar daha sonra ödeme seçeneklerine geliyor ve hangi yolla ödeme yapacağına karar veriyor. Ancak ilginçtir ki artık hemen her online alışveriş sitesinin kullandığı kredi kartı ödeme sistemi bu sitede yer almıyor ve sadece banka havalesi veya PTT kargo ile ödeme yolları kullanıcıya tercih olarak bırakılıyor.
Bu bilgileri dolduran kullanıcılar ise son olarak ‘Bilgilerimi Onaylıyorum’ linkine tıklayarak alışverişinizi tamamlıyorsunuz. Ardından ‘Seçtiğiniz iPhone 5S modeli müşteri hizmetlerimize iletilmiştir, size ne kısa sürede bilgi verilecektir’ ibaresiyle karşılaşıyorsunuz. Bu sayfanın sonundaki Apple / Türkiye – Mağaza imzası ise dikkatlerden kaçmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder